Szukaj

Zwrot/wymiany i reklamacje

ZWROT W 5 KROKACH

Poniżej przedstawiamy proces realizacji zwrotu w 5 krokach:

  1. FORMULARZ ZWROTU/WYMIANY - oświadczenie o odstąpieniu od umowy dołączone jest do przesyłki lub można pobrać na stronie: TUTAJ
  1. ZAPAKOWANIE TOWARU - prosimy o zwrócenie nam towaru w oryginalnym opakowaniu (pudełko wysyłkowe, różowa torba Pourelle) oraz zabezpieczenie przesyłki w odpowiedni sposób, tak aby nie uległa zniszczeniu podczas transportu.
  1. DOŁĄCZENIE DOKUMENTÓW - do spakowanego towaru prosimy dołączyć wypełniony formularz odstąpienia od umowy.
  2. WYSŁANIE PACZKI - prosimy odesłać paczkę na adres: POURELLE Biuro : Górska 9a, 32-700 Bochnia na własny koszt w dowolny sposób (kurier,poczta polska). Prosimy również o adnotację w widocznym miejscu, że jest to zwrot / wymiana.
  1. ZWROT NALEŻNOŚCI - proces ten może potrwać do 14 dni. Zwrot płatności dokonamy na podany przez Państwa rachunek bankowy.

Więcej informacji na temat polityki zwrotów lub prawa do rezygnacji z zakupów można znaleźć w naszym Regulaminie Sklepu.

ZWROTY

  1. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. (Dz. U z 2014 roku, poz. 827) Klient może zrezygnować z towaru zakupionego w sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
  2. Warunkiem jest idealny stan towaru, nie noszący śladów użycia. Wszystkie produkty muszą być zwracane w oryginalnym opakowaniu. Ze zwracanym towarem należy zwrócić dokument potwierdzający zamówienie (paragon/faktura) oraz wypełniony formularz zwrotu, do pobrania TUTAJ.
  3. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być zwrócony w stanie nienaruszonym. Towar nie spełniający powyższych warunków nie zostanie przyjęty do zwrotu.
  4. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na wskazane przez Klienta konto w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania zwróconego towaru.
  5. W razie zwrotu towaru, Klient ponosi koszty przesyłki towarów do i od klienta.
  6. Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem.
  7. Paczkę zwrotną należy przesłać na adres sklepu, z którego przesyłka została wysłana.


REKLAMACJE

  1. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient stwierdzi, że nie jest on zgodny z zamówieniem: nie zgadza się rodzaj produktu, rozmiar, lub zawiera wady techniczne, powinien skontaktować się ze sklepem w celu ustalenia sposobu rozpatrzenia reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. ( formularz reklamacji )
  2. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru.
  3. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki i przesłaniu go na nasz adres Pourelle biuro : Górska 9a, 32-700 Bochnia. Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkód oraz jak najszybciej skontaktować się ze sklepem. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
  4. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniej konsultacji.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów